piątek, 22 listopada 2013

Rodzina Denver 7


Hej,hej.Witajcie po "krótkiej" przewie,niestety,natłok zadań i sprawdzianów odbiera mi chęć do grania w simsy.W ostatnie czasy grałam trochę w simsy ale nie chciało mi robić notek :p .Mam nadzieje że w tym poście doznacie miłego szoku :D

Rodzina Denver VII

Dopiero co kupiłam im tablety,a już Vika gra,nie no super ;)

Oczywiście korzystamy z przepisów z Chin :*

Zajadamy przysmaki mamusi *_*

Cóż to,czyżby Falafel zaszkodził?

Młoda artystka,jestem z niej taka dumna :*

Hop,siup ,bedziesz miała mokre buty ;)
Mglisty dzień :D

Znowu te mdłości,to chyba nie niestrawność :)

No rzeczywiście,zaciążyła nam Viczka :*
Pogawędka z przyjaciółką,w końcu ona też młoda mam ;)


Czułości z Fabiankiem,jacy oni słodcy Lovvki <333

V:To dziecko będzie takie małe,musimy na nie uważać (powiem wam że pomyłka ale to się później okaże xD )

Densimy @_@

Daj pan cukierasa ;)

Buhahaha xD

Brzusio mamusi,jakie już duży "_"

Aaaaa,rodzi!!!

No i porodziła nam trojaczki,Larę,Violet i Adrianka :*



Dobra to już koniec,w następnej części zobaczycie dziecioczki :* Już niedługo!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz