sobota, 7 września 2013

Rodzina Denver 2

Hej kociaki,jak się macie,ja ogólnie jestem trochę zdołowana :( ,ponieważ zaczął się już rok szkolny.Przede mną trudny egzamin ;) .Tak jak obiecałam dodaje dzisiaj nową część Denverów,myślę że się cieszycie i tak jak i mi spodobała wam się ta rodzinka ;)W tym poście myślę że nic tak ciekawego się nie będzie działo,ale sami się o tym przekonajcie,więc was już nie zanudzam tym wstępem i zapraszam na Denverków.










Dziewczęta zmieniają image.

W Sunset Valley deszczowy dzień ;)

Gdy przestało padać Fabian pobiegł do szpitala zaszczepić się

Tulimyy *_*


Śniadanko dla mężulka <3

Jacy oni słodcy :*

Odwiedzamy sąsiada...

Rozmowa toczy się...

Niewinny flirt,z tego co pamiętam kolesiowi się nie spodobało :)

Odwiedzamy kolejne osoby z  sąsiedztwa

Tym razem jest to pani,zaprzyjaźniły się ;)

Grillowanie na kolacje

Zajadamy hot-dogi

Fabian zajmuje się Sky...

A Vika tańczy wolny taniec z kolegom,ale ona wredna heu,heu ;)

Wymiociny u rodziny,czyżby ciąsza ???

Zobaczcie jak oni słodko razem śpią *_*

Nawet jak jest zdenerwowana wygląda ślicznie :D

Tatuś daje jamy jamy ;) ...

I gotuje śniadanko :)

Rodzinne zajadanie

Moja mądralinka ;D

Oj Vika ty świntuszku :)

Sprawdzamy testerem miłości jej poziom...


Wysoki wynik więc zadowoleni ;)

Bo mleczko to poważna sprawa,to białko a nie zabawa ;)

Nie ma to jak wieczorne pisanie książki ;)


Zabawmy się ;)

Ach to tam latają samoloty...


Pożeracz lalek 3200

Pamiątka z Festiwalu Wiosny 

Ale poza :D

Joł,no i wiesz te pieluchy tak śmierdziały,a mi się tak chciało spać...

Drzemka na leżaku ;)

Rozwijamy umiejętność logiki 


I rzeczywiście nasza przyjaciółka jest w ciąży,sory za strój ale pobrał mi się z jakimś simem ;(

Aaaa,rodzi

To mnie dobija,jak rodzący sim prowadzi samochód :D

Odwiedzamy mamę w szpitalu :)Urodziła się dziewczynka,może w następnej części uda mi się ją wam pokazać ;)

Nocujemy u przyjaciółki,przecież nie zostawimy jej samej ;(




Mam nadzieję że ten post był wystarczająco długi,w końcu była długa przerwa,już niedługo powinien pojawić się kolejny,papatki :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz