wtorek, 13 sierpnia 2013

Rodzina Denver



© foxik46









Cześć misiaczki,jak tam wakacje?Moim zdaniem mijają za szybko,po tym tygodniu jadę do babci,więc do końca wakacji nie będzie wpisów
na blogu.Dzisiaj mam dla was jedną dobrą a drugą smutną wiadomość,pierwsza,niestety smutna :( Nie będzie więcej Wolfów,coś na kompie mi się zrypało i nie mogę i otworzyć.Druga,dobra :D dzisiaj wstawiam nową rodzinkę,nie będzie ona od początku jak Wolfowie,czyli jak się poznali,jak matka rodziła dziecko itp.ponieważ, już nią grałam i nie podejrzewałam że będę chciała ją wam zaprezentować,oto rodzina Denver:

                                                        Oto śliczniutka Vika Denver ♥♥♥

                                                                  A to jej mąż Fabian *_*

         Ich malutka córeczka Skylar (zdrobniale Sky) najsłodsze dziecko na świecie,podobna do tatusia ;)

                                                                Ich dom w Sunset Valley

                                    Malutka tak słodko śpi,nie mogłam nie wstawić tego zdjęcia

                                                           Zamarznięte roślinki :D

Cecha "Schludna" trochę mnie wnerwia,ciągle chce sprzątać i za każdym skorzystaniem z WC myje ręce

                                                                    Zabawa z klockami
                                        Mamusia uczy chodzić Sky,trochę ścięła mi się ściana ;)

                                                      Wyginam śmiało ciało ^_^


                                               Sport to samo zdrowie,każdy ci to powie :D

                                                             Rodzinne oglądanie TV

                                                                    A gdy dziecko śpi...


                                                         Rodzice się bawią...

                                                               Vika robi pranie


                                                                  Zabawy z córeczką

                                                           Nareszcie tatuś zajął się Sky

                                                 Obsługujemy budkę z całusami  *o*


                                                                  Zabawy na deszczu ;)


                                                               Romantic Dinner



                                                Taniec przy muzyce francuskiej  ♥_♥

                                                                          Całus
                                                               Przy świecac

                                                   Na koniec Skylar i jedzonko


To na tyle,mam nadzieję że podobała wam się ta nowa rodzinka,osobiście jest to moja ulubiona,zapraszam do wyrażania opinii w komentarzach i obserwowania bloga.Już niedługo kolejna część Denverów.




















6 komentarzy:

  1. Skylar jest słodziutka *.* Vika ma piękne włosy <3. Zapraszam na mojego bloga - http://crossingsims.blogspot.com/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna rodzinka ! ; ) Vika to baardzo ładna simka *__* Czekam na następną część rodzinki ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie jestem na wakacjach i nie mam dostępu do rodzinki ;)

      Usuń
  3. Hej, świetna notka, zapraszam do mnie creativesims.blogspot.com i liczę, że dodamy się do elity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej elity od dziś już należysz,twój blog jest także świetny *_*

      Usuń